محبوبترین تفریحات شهر مارماریس که نبایست از دستشان داد - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

محبوبترین تفریحات شهر مارماریس که نبایست از دستشان داد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
1,290 views
بدون نظر

مارماریس از شهر‌های بسیار زیبای ترکیه است و شامل سواحل زیبا و پارک‌های دیدنی و سرسبز می‌شود این شهر بسیاری از توریست‌های خارجی را جذب خود کرده است و شامل تفریحات بسیار زیادی می‌شود. این شهر با داشتن سواحل زیبا با مناظر دیدنی باشکوه از بهترین نقاط برای ساحل رفتن و آفتاب گرفتن است. همچنین آنجا شامل هتل‌های بسیار خوب و رستوران‌های عالی هم می‌شود که در طول سفر شما باعث خواهد شد اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. تورهای گردشگری مارماریس از تور‌های بسیار عالی کشور ترکیه هستند و آنجا با قرار گیری در دریای مدیترانه‌ در نزدیکی بسیاری از نقاط دیدنی و جزایر تفریحی قرار گرفته است که می‌توانید به آنها هم سر بزنید. در ادامه به شما تفریحات مختلفی که می‌توانید در این شهر تجربه کنید را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

پارک‌های آبی مارماریس

به گزارش سفر باتو مارماریس دارای دو پارک آبی بسیار خوب است، یکی از این پارک‌ها پارک آبی آتلانتیس نام دارد و دیگری پارک آبی آکوا دریم است. این پارک‌ها همه روزه باز هستند و توریست‌های زیادی در سفر خود به مارماریس به این پارک‌های آبی سر می‌زنند. پارک‌های آبی مارماریس شامل سرسره‌های مختلف و تفریحات زیادی می‌شوند و در این پارک‌ها امکاناتی مانند رختکن و دوش وجود دارد. همچنین آنجا شامل رستوران و کافه برای استراحت بعد از تفریح هست.

رفتینگ در مارماریس

در آفر تور کوش آداسی ارزان در نزدیکی مارماریس جنگل‌های زیبایی وجود دارد که در آن رودخانه‌های خروشان مناسب برای رودگردی یا رفتینگ وجود دارد. این ورزش بسیار هیجان انگیز و مفرح از تفریحات بسیار پرطرفدار برای توریست‌های مارماریس است. در رودخانه دالامان مارماریس می‌توانید در یک مسیر طولانی و حدوداً ۳ ساعته به قایق سواری بپردازید. این ورزش همراه مربی انجام می‌شود و لذت بسیار زیادی دارد.

قایق سواری در مارماریس

یکی از بهترین تفریحات مارماریس تور‌های گردش با قایق است که در جاهایی مثل منطقه زیبای دالیان انجام می‌شود. از این تور‌ها می‌توانید برای دیدن نقاط جالب مثل ساحل لاک پشت و نقاط مختلف باستانی استفاده کنید. در منطقه دالیان می‌توانید با استفاده از تور قایق‌سواری نقاط دیدنی طبیعی زیایی را مشاهده کنید و همچنین از آب شفاف و گرم هم لذت ببرید.

سافاری مارماریس

ماشین سواری و موتور سواری در رزرو تور مارماریس طبیعت زیبا و سرسبز مارماریس بسیار هیجان انگیز است. آنجا می‌توانید تور‌های جیب سواری را در جنگل تجربه کنید و از نزدیک طبیعت این منطقه را تجربه کنید. جیب های سافری مارماریس مسیر طولانی را می‌روند و می‌توانید کوه‌ها، رودخانه‌ها و روستاها‌ی مختلف این منطقه زیبا را مشاهده کنید. همچنین در این تور گردشگری شما می‌توانید نقاط دیدنی طبیعی مارماریس را تجربه کنید.

ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی در مارماریس

در مارماریس و در سواحل زیبای این شهر می‌توان فعالیت‌های مختلف آبی و هیجان انگیز را انجام داد. در آنجا می‌توان با کرایه جت اسکی به این سواری مفرح پرداخت، همچنین آنجا قایق‌های مختلف موتوری برای رفتن به وسط دریا وجود دارد. فعالیت‌هایی مانند کایت سواری، اسکی روی آب با قایق‌های پرسرعت، ماهیگیری، پاراسیلینگ سواری، موج سواری و همچنین قایق‌های بادبانی قابل تجربه و انجام است.

غواصی در مارماریس

یکی از بهترین تفریحات در شهر مارماریس غواصی است که به دلیل طبیعت زیبای زیر آبی و وجود مرجان و گیاهان زیبای زیر آبی فعالیتی بسیار مفرح در این شهر محسوب می‌شود. در آنجا آموزش غواصی هم وجود دارد و می‌توانید در کلاس‌های آموز غواصی این فعالیت مفرح را آموخته و سپس به این فعالیت بپرداید. دریای زیبای مدیترانه یکی از بهترین دریا‌ها برای غواصی بوده و غواصان حرفه‌ای و همینطور آماتور برای این فعالیت مفحر به این شهر می‌آیند.

رفتن به حمام‌های سنتی ترکی

یکی از بهترین کارهایی که پس از آفر تور بدروم می‌توان در شهر‌های ترکیه و بخصوص شهر مارماریس انجام داد رفتن به حمام ترکی است که در آنجا شما می‌توانید خدمات مختلف اسکراب پوست و همچنین ماساژ صورت و بدن را دریافت کنید. استراحت در این حمام‌ها بسیار لذت بخش است و خستگی را می‌تواند از تن شما بیرون آورد. در بسیاری از این حمام‌ها سونا و جکوزی هم وجود دارد.

اسب سواری مارماریس

از تفریحات جالب شهر مارماریس اسب سواری در طبیعت زیبای آنجا است. جنگل‌های فرانکینسن برای اسب سواری امکانات خوبی دارند و می‌توانید در طبیعی وسیع به این ورزش مفرح بپردازید و از مناظر و نقاط دیدنی لذت ببرید. آنجا رودخانه‌ها و آبشار‌های زیبا وجود دارد. در محل کرایه اسب می‌توانید امکاناتی مانند آموزش اسب سواری و همچنین مشاهده اسب‌های مختلف را هم داشته باشید.

دوچرخه سواری در مارماریس

مارماریس پیست‌های مختلف و متنوعی برای دوچرخه سواری دارد که شامل پیست‌های کوهستانی، ساحلی و شهری می‌شود. در آنجا می‌توان در جنگل‌های مارماریس مسیر‌های زیبا و بسیار عالی دوچرخه کوهستان را تجربه کرد. همچنین در این شهر می‌توانید از هوای عالی و مناظر زیبا در پیست‌های دوچرخه سواری ساحلی لذت ببرید.

رفتن به رستوران‌های مختلف مارماریس

مارماریس یکی از بهترین شهر‌های ترکیه برای تجربه غذاهای مختلف مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی است. آنجا رستوران‌های بسیار خوبی در کنار ساحل و همچنین در شهر دارد. بسیاری از رستوران‌های شامل برنامه‌های موسیقی زنده و فضایی گرم و صمیمی می‌شوند.


برچسب ها

مطالب مشابه