آشنایی با جاذبه های برتر مالزی را به همراه معابد زیبای این کشور که نباید از دست داد - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

آشنایی با جاذبه های برتر مالزی را به همراه معابد زیبای این کشور که نباید از دست داد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
1,265 views
بدون نظر

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن کوالالامپور استمی باشد که دارای جاذبه های گردشگریبسیار فراوانی می باشد  دو ناحیه جغرافیائی  مالزی را در بر گرفته است و دریای جنوبی چین این دو منطقه جغرافیایی بسیار مهم را از یکدیگر جدا می کند  جالب است بدانید که اکثریت دین مردم مالزی اسلام است چیزی در حدود نیمی از این جمعیت که در این کشور زندگی می کنند مسلمانان هستند و می توانند  به طور ازادانه  در تمامی مناطقی که تحت حاکمیت این کشور است ازادانه و بدون هیچ محدودیتی زندگی کنند. زبان رسمی و ملی کشور مالزی زبان مالایی می باشد و انگلیسی نیز زبان دوم این کشورپس اگر به این کشور سفر کردید دچار مشکل نخواهید شد زیرا به راحتی و با خیال اسوده می توانید انگلیسی صحبت کنید. واحد پول این کشور نیز رینگیت می باشد که با کد اختصاری MYR نمایش داده می شود.

به گزارش سفر باتو مناطق دیدنی مالزی همواره توانسته است توریست های زیادی را به خود جذب کند زیرا این کشور با داشتن سواحل زیبا و همینطور چشم انداز هایی بسیار زیبا و دیدنی و در عین حال با داشتن جنگل های  انبوه وسرسبز، بخشی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، به شمار آید و به همین خاطر است که این کشور در میان چند جاذبه ی برتر گردشگری قرار گرفته است و سالانه تعداد بسیار زیادی از توریست ها و همینطور گردشگران برای آشنایی هرچه بیشتر با این کشور به این منطقه سفر می کنند. جالب است بدانید که در این کشور و شهر کوالالامپور علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، از نظر جاذبه ‌های شهری و همینطور برج ها و آسمان خراش لوکس و رستوران‌ های معروف با غذا های خوش طعم، کافه های گوناگون و همچنین جشنواره ها و فستیوال های  که همه سال در مالزی برگزار می شود از دیگر موارد سفر با تور مالزی میباشد. آب و هوای مالزی استوایی  همراه با بارش فراوان درجه حرارت بالا است .

آب و هوا در تور مالزی لحظه آخری در تمام فصلهای سال گرم و مرطوب هست . دمای هوا تقریبا بین چیزی در حدود بیست تا سی درجه سانتی گراد می باشد که به همراه با بارندگی بوده و به طور کلی کشور مالزی و این منطقه استوایی دارای دو فصل کم باران و پر باران می باشد  اما جالب است بدانید که گاهی اوقات نیز هوا خنک و مطبوع می شود. درمجموع کشور مالزی تقریبا در تمام مدت سال آب و هوای یکنواختی دارد و یا به بیان دیگر مالزی کلا یک فصل دارد. تابستانهایی با دمایی حدود حداکثر سی و چهار درجه و حداقل بیست و چهار درجه با رطوبت نسبی هشتاد درصد دارد. به دلیل گستردگی مالزی در شمال و جنوب منطقه استوایی و دارای آب و هوای این منطقه قابل پیش بینی است.

بهترین زمان سفر به مالزی بین ماه های جون تا جولای است که شدت بارش به تدریج کم می شود. غذاهای مالزی می تواند سفر شما را از آنچه که هست خاص تر کند و شما را با تعدادی از عجیب ترین و در عین حال خاص ترین خاطره ای که دارید رو به رو کند کشور مالزی از نژاد های مختلف مردمی تشکیل شده است که شامل مالایی و همینطور چینی و هندی تشکیل شده است که این ترکیب فرهنگ‌ های مختلف باعث تنوع غذایی در این کشور شده است و سبب شده است تا شما طیف وسیعی از غذا هایی بسیار جذاب و همینطور خوشمزه را تجربه کنید .

با توجه به این تنوع فرهنگی که در تور تایلند لحظه آخری وجود دارد،  انواع مختلف غذاهای آسیایی  با ترکیب مدرن و سنتی همراه با رنگ و طعمهای لذیذ و خوش طعم در این کشور قرار دارد انواع کباب‌ها ، برنج و نودل سرخ شده و غذاهای گریل شده دریایی، انواع سبزیجات، استفاده از نارگیل تنها بخشی از این سفره غذایی آسیایی وغذاهای خوشمزه مالزی می باشد یابد این را به شما همچنین متذکر شوم که مالزی به دلیل اقتصاد بازی که داتشته است بسیاری از ملل ها توانیته اند به آن وارد شود و این امر نا خود آگاه سبب شده است تا فرهنگ های غذایی این کشور ها نیز به مالزی وارد شود و شما با غذاهایی از شرق تا غرب از ژاپن تا شمال آفریقا را بتوانید در کوالالامپور تجربه کنبد.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را معبد کوک لوک در مالزی آشنا کنیم. معبد کک لوک سی در بالای تپه ی در شهر آیار ایتام  واقع شده و چشم انداز زیبایی به این شهر دارد. این معبد یکی از زیباترین و بزرگترین معابد بودایی جنوب شرق آسیاست .ساخت این معبد چیزی در حدود بیست سال  به طول انجامید این معبد با معماری بسیار زیبا و قدیمی و سنتی خود توجه جهانگردان و همینطور توریست های بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و مکانی مقدس و عرفانی برای بودایی های می باشد که در آن به راز و نیاز می پردازند.


برچسب ها

مطالب مشابه