آکادمی رشد : کسب درآمد از اینترنت با آموزش موسیقی - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

آکادمی رشد : کسب درآمد از اینترنت با آموزش موسیقی

۷ مرداد ۱۳۹۷
2,147 views
بدون نظر

موسیقی در ایران، سابقه ‌ای دیرینه دارد و به دوران ایران باستان باز می‌گردد. حتی در کتاب‌های قدیم موسیقی ایران تا قرن نهم هجری از واژه های «مقام»، «پرده» و «شدّ» استفاده شده است. ایران خاستگاه موسیقی‌های غنی و متنوع است و موسیقی سنتی ایران به عنوان یکی از مولفه‌های فرهنگ و هنر ایرانی به‌ شمار می‌رود. تقریبا تمامی اقوام ایرانی دارای موسیقی محلی خاص خود هستند.

این روزها بسیاری از والدین درایران، یادگیری موسیقی را به‌عنوان فعالیت آموزشی فوق برنامه در زندگی کودکانشان می‌گنجانند. علاوه بر این، بسیاری از علاقه مندان به موسیقی، دوست دارند نت خوانی، سازها، سبک ها و انواع موسیقی را یاد بگیرند.

آموزش موسیقی و کسب درآمد از اینترنت

طبق گزارش سایت فوربس، کسب و کار اینترنتی، صنعتی چند  صد میلیارد دلاری بوده و طبق گزارش بانک مرکزی، خریدهای اینترنتی در ایران نیز افزایش چشمگیری داشته است.

یکی از زمینه های که می توان با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب درآمد از اینترنت پرداخت، آموزش موسیقی است. آموزش موسیقی می تواند طیف وسیع کودکان تا بزرگسالان و همچنین آموزش نت خوانی تا آموزش انواع سبک های موسیقی، آلات موسیقی مانند گیتار، پیانو، سنتور و… را شامل شود.

با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و آموزش آنلاین موسیقی می توانید درآمد غیرفعال کسب کنید یعنی می توانید بدون اینکه کار کنید، حتی وقتی خوابیده اید، درآمد کسب کنید.

آیا آموزش آنلاین یا آموزش مجازی نسبت به آموزش های حضوری بازدهی دارد؟

آموزش آنلاین و کسب و کار اینترنتی، نسبت به آموزش های سنتی مزایای بسیاری دارد. آموزش آنلاین یا آموزش مجازی سالهاست در تمام دنیا، رواج داشته و شغل های اینترنتی یکی از ده شغل پردرآمد قرن ۲۱ به شمار می رود.

مزایای آموزش آنلاین یا مجازی نسبت به آموزش های حضوری زیاد است که از این میان به سه مورد زیر اشاره می شود:

  • تمرکز بیشتر در آموزش های آنلاین: با گذشت زمان تمرکز شما روی یک موضوع، کم و کمتر می شود. این موضوع کاملا طبیعی بوده و عوامل مختلفی باعث می شود شما نتوانید در مدت طولانی، تمرکز خودتان را روی یک موضوع حفظ کنید. مثلا میزان تمرکز شما در ساعات اولیه یک کلاس بیشتر و به مرور زمان هرچه از کلاس حضوری میگذرد، تمرکزتان کم و کمتر می شود تا جایی که دیگر متوجه حرف های مدرس نمی شوید. این مسئله در آموزش آنلاین کاملا حل شده. درواقع وقتی شما یک ویدئوی آموزشی را نگاه می کنید هر وقت خسته شدید یا احساس کردید تمرکز ندارید می توانید ویدئو را نگه دارید و اگر قسمتی را متوجه نشدید یا جا ماندید، می توانید چندین بار به عقب برگردید و آنها را مشاهده کنید.
  • رسیدن به تسلط در آموزش های آنلاین: رسیدن به تسلط کامل، یکی از مهمترین مسائل در امر آموزش است و یکی از مزیت های غیر قابل انکار آموزش آنلاین یا آموزش مجازی این است که می توانید یک ویدئو را بارها و بارها ببینید و تکرار کنید تا در آن به تسلط برسید. به قول معروف، تکرار مادر مهارت است.
  • امکان بروز رسانی مطالب و پرسش و پاسخ در آموزش های آنلاین : در دوره حضوری، شما نمی توانید بیش از یک تعداد مشخص، آن هم سر کلاس اشکالات تان را بپرسید. علاوه بر این، بعد از کلاس به هیچ عنوان دسترسی به مدرس ندارید و این دقیقا در دوره های آنلاین یا مجازی حل شده. به علاوه، یکی از ویژگی های دوره های آنلاین، مانند آموزش موسیقی آنلاین (آموزش موسیقی مجازی) امکان بروزرسانی و جلسات پرسش پاسخ مداوم است. این ویژگی هایی است که اینترنت برای ما فراهم کرده و افرادی که در دوره های آنلاین شرکت می کنند، می توانند علاوه بر دریافت رایگان آپدیت ها و بروزرسانی های دوره، سوالات و اشکالات خود را از پشتیبانی آموزش آنلاین نیز بپرسند و جواب خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

چقدر می توانید از کسب و کار اینترنتی درآمد کسب کنید؟

کسب و کار اینترنتی علاوه بر پوشش هزینه های ماهانه، می تواند آزادی و استقلال مالی را برایتان به ارمغان آورد. مهمتر اینکه، با آموزش های خود می توانید مهارت ها و تخصص های خود را بدون محدودیت به افراد بیشماری آموزش دهید.

برای محاسبه میزان درآمد شما از کسب و کار اینترنتی، کافیست دو دو تا چهارتا کنید:

قیمت محصول شما x تعداد فروش در هر ماه x تعداد ماه در سال = درآمد سالیانه شما

مثلا فرض کنید محصولی به قیمت ۲۰۰ هزار تومان تهیه می کنید و هر روز ۱ فروش دارید. بنابراین در ماه ۳۰ فروش خواهید داشت و درآمد ماهیانه شما ۶ میلیون تومان و درآمد سالیانه تان ۷۲ میلیون  تومان خواهد شد…

حال با تکنیک های فروش و بازاریابی که تمام این تکنیک ها در دوره جامع صفر تا صد کسب و کار اینترنتی آکادمی رشد بطور کامل توضیح داده شده، می توانید فروش های خود را بیشتر کنید و درنتیجه درآمد بیشتری از اینترنت کسب کنید.

دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی آکادمی رشد : دوره جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی با کمترین هزینه

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هیچ وقت به اندازه امروز، آسان نبوده است. البته کسب و کار آنلاین اصولی دارد که می توانید با فراگیری آنها در کمترین زمان، درآمد میلیونی از اینترنت کسب کنید. یکی از دوره های جامعی که در زمینه کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، دوره صفر تا صد کسب و کار اینترنتی آکادمی رشد است. در این دوره شما کسب و کار اینترنتی را از صفر و با کمترین هزینه، و بدون برنامه نویسی در کمتر از ۴ هفته  راه اندازی می کنید و به کسب درآمد از اینترنت می پردازید. علاوه بر این تکنیک های روز فروش و بازاریابی را نیز یاد می گیرید که موجب افزایش درآمد شما می شود.

برای اطلاعات دقیق و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود می توانید به وب سایت  آکادمی رشد مراجعه کنید.


برچسب ها

مطالب مشابه