بیمه حمل و نقل - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

بیمه حمل و نقل

۶ خرداد ۱۴۰۱
313 views
بدون نظر

 

بیمه باربری شرکت باربری شهریار کرج

یکی از نگرانی­های افرادی که اسباب­کشی می­کنند ایمنی و سلامت کالاهایشان در طول جابجایی است. شرکت باربری شهریار به منظور ایمنی وسایل مشتریان عزیز در هنگام اسباب­کشی و جلب بیشتر رضایت و اعتماد آنها بیمه­نامه معتبر و رسمی به آنها ارائه می­دهد. این شرکت باربری دارای بارنامه رسمی از اتحادیه باربری و بیمه­نامه کالا می­باشد. داشتن بیمه­نامه نشان­دهنده کیفیت خدمات بالای باربری بوده و مشتریان اعتماد بیشتری به شرکت باربری می­کنند.

 

بیمه باربری شرکت باربری در شهریار کرج

بیمه باربری نوعی ضمانت برای تحویل سالم و بی­عیب و نقص کالا است که در آن بیمه­کننده تضمین می­کند که اگر در هنگام جابجایی ضرر و زیانی به کالا برسد، ضرر و زیان وارده را جبران کرده و خسارت وارده را به صاحب کالا پرداخت کند.

انواع بیمه باربری شامل داخلی، صادرات – واردات و ترانزیت است. مبلغ پرداختی بیمه با توجه به نوع بیمه و وسایل، مسافت جابجایی و … متفاوت است.

باربری شهریار انواع بیمه را با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز بارشان را بیمه می­کند و ایمنی بار شما را در طول حمل و نقل تضمین می­کند.

 

بیمه باربری در اتوبار شهریار

طبق قوانین اتحادیه باربری و تجارت شرکت­های باربری موظف هستند کلیه کالاهای مشتریان را در طول جابجایی کاملا سالم و بدون هیچگونه عیب و نقصی تحویل دهند. در طول مسیر جابجایی خطرات زیادی مانند تصادف، آتش سوزی، سرقت و… امکان اتفاق دارد. در صورت شامل شدن بیمه جبران تمامی این خسارت­های احتمالی بر عهده شرکت بیمه می­باشد.

بنابراین هر شرکت باربری معتبری باید دارای بیمه نامه رسمی باشد. ارائه بیمه­نامه نشان دهنده کیفیت بالای خدمات باربری است. اتوبار شهریار کرج مشمول بیمه کردن کلیه اثاث منزل و وسایل گرانبهای شما امنیت آنها را در طول مسیر جابجایی تضمین می­کند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه انواع بیمه­نامه شامل حمل کالا باربری در شهریار کرج با ما تماس بگیرید.

 


برچسب ها

مطالب مشابه