هزینه هوشمند سازی خانه درشروع سال 1401 چقدر هزینه دارد - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

هزینه هوشمند سازی خانه درشروع سال ۱۴۰۱ چقدر هزینه دارد

۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
301 views
بدون نظر

هزینه هوشمند سازی خانه بستگی به نیاز و انتظارات شما از خانه هوشمند دارد. تعویض لامپ قدیمی با لامپ هوشمند روی همان سرپیچ‌های رایج، خودش هوشمند سازی ست! پس برای اینکه بدانید چه هزینه‌ای برای هوشمند سازی باید بپردازید، بررسی انتظارات خودتان را شروع کنید.

هوشمند سازی وسایل خانه و آشپزخانه

نقاط مهم وحساس خانه را شناسایی کنید، معمولا لوازم آشپزخانه، سیستم صوتی و تصویری مهمترین وسایلی هستند که در طول روز با آنها سروکار دارید. خرید پریز و رله هوشمند برای مثلا تلویزیون باعث می‌شود هنگامی که در اتاق خواب هستید بدون نیاز به کنترل تلویزیون، جریان برق را قطع کنید!

قیمت خانه هوشمند درسال ۱۴۰۱

قیمت خانه هوشمند با توجه به قدمت ساخت برآورد می شود. ساختمان ها به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: ساختمان های درحال ساخت، ساختمان های نوساز و خانه های قدیمی.

بهترین زمان برای هوشمند سازی ساختمان وقتی است که ساختمان در حال ساخت است. چون معمار می تواند بهترین جا را برای قرارگیری تجهیزات هوشمند از جمله صفحه کلیدها، سنسورها، ماژول های هوشمند، صفحه لمسی و … مشخص کند.

در اینصورت علاوه بر مطلوب شدن نتیجۀ کار، هزینه هوشمند سازی ساختمان به دلیل امکان سیم کشی راحت و عدم نیاز به تخریب کمتر خواهد شد.

سیستم هوشمند باسیم

قابل اطمینان ترین سیستم هوشمند است و در برابر هک شدن توسط سارقان باهوش، مقاوم است. همچنین سرعت عمل بالایی دارد. در عین حال، اگر در حال ساخت ساختمان هستید، نصب این نوع سیستم هوشمند کم هزینه تر از سایر روش هاست.

سیستم هوشمند بی سیم

تمام آنچه که شما برای اتصال به یک سیستم هوشمند بی سیم نیاز دارید یک پریز برق(فاز و نول) است. نکته مهم در برخی برندها این است که محصولاتشان در برابر هک شدن کاملا ایمن هستند و دچار نویز و تداخل الکتریکی نمی شوند. با انتخاب این روش به دلیل استفاده از تجهیزات گران قیمت طبیعتاً هزینه هوشمندسازی ساختمان بیشتر خواهد شد.

سیستم هوشمند ترکیبی

سیستم هوشمند ترکیبی از دو روش سیمی و بی سیم برای فراهم کردن یک سیستم واحد و منسجم بهره می برد. قیمت سیستم هوشمند ترکیبی به نسبت عملکرد آن کاملاً مناسب است و اغلب پروژه های Control4 به این روش انجام می شود.

 


برچسب ها

مطالب مشابه