پرفکت مانی چیست؟ - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

پرفکت مانی چیست؟

۲۶ آبان ۱۳۹۹
1,014 views
بدون نظر

پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی (Perfect Money)یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که می توان از آن برای انتقال ارز به خارج از کشور و پرداخت ارزی در سایت های مختلف استفاده کرد. پرفکت مانی هیچ شباهتی با سایر ارزهای رسمی و رایج کشورهای مختلف مانند دلار و یورو ندارد و تنها به صورت الکترونیکی و دیجیتالی قابل استفاده می باشد و به همین دلیل است که این ارز را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر میگیرند.

مزایای پرفکت مانی:

یکی از مهم ترین مزیتی که در رابطه با پرفکت مانی برای ایرانیان وجود دارد، این است که این ارز دیجیتال برای افراد داخل ایران تحریم نیست. به عنوان مثال می توان گفت که اگر قصد فعالیت به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های خارجی را دارید می توانید با استفاده از این حساب پرفکت مانی درآمدتان را دریافت کنید و البته می توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط آن را نقد کنید.

انجام پرداخت های ماهیانه، تعلق گرفتن سود به میزان موجودی حساب شما،  پشتیبانی از ارزهای رایج جهان، امکان قرض گرفتن و قرض دادن وجه در شرایط خاص ارائه خدمات به زبان فارسی، قابلیت خرید پرفکت مانی با دلار و یورو، امکان استفاده از تخفیف های ویژه به ازای انجام تراکنش های مختلف و شرکت در سیستم تبلیغاتی این شرکت ار دیگر مزایای پرفکت مانی می باشد.

 


برچسب ها

مطالب مشابه