مهاجرت به کانادا - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

مهاجرت به کانادا

۲۰ دی ۱۴۰۰
700 views
بدون نظر

سالانه متقاضیان زیادی با اهداف کاری و مالی و تحصیل برای دریافت اقامت کانادا درخواست می‌دهند. دولت کانادا با حمایت ویژه از مهاجران و فراهم‌کردن امکانات رفاهی مناسب، کانادا را به کشوری امن و راحت برای افراد مهاجر تبدیل کرده است. دولت کانادا در نظر دارد تعداد ویزای دائم را برای افراد واجد شرایط افزایش دهد.

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا به فردی داده می‌شود که بعد از مهاجرت به کانادا واجد شرایط دریافت اقامت دائم شناخته شده است. فرد مقیم کانادا با وجود داشتن مجوز اقامت کانادا شهروند کانادا به شمار نمی‌آید بلکه از شهروندان دیگر کشورها به شمار می‌آیند. اقامت در کانادا به دو صورت موقت و دائم است که افراد برای دریافت اقامت دائم نیاز است که اول با مجوز اقامت موقت وارد کانادا شوند. یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا، اخذ اقامت و پاسپورت کانادا با سرمایه گذاری است.

چه کسانی می‌توانند برای ویزای اقامت دائم درخواست دهند؟

همه افراد متقاضی زندگی در کانادا می‌توانند برای دریافت ویزای اقامت دائم درخواست دهند اما تنها افراد واجد شرایط پذیرفته می‌شوند. برای بررسی شرایط افراد متقاضی چند مقوله مهم مورد بررسی قرار می‌گیرد:

  • سن
  • سطح تحصیلات
  • مهارت زبان انگلیسی
  • مهارت زبان دوم
  • سابقه کار در کانادا

 

مزایای اقامت دائم در کانادا

شهروندی و اقامت دائم در کانادا مزایای زیادی برای مهاجران خارجی دارد. بهره‌مندی از این مزایا زندگی همراه با رفاه را برای اتباع خارجی در کشوری جدید به وجود می‌آورد. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • افراد مقیم دائم کشور کانادا می‌توانند برای مشاغل سطح بالا با حقوق و مزایای بالا و مناسب درخواست دهند.
  • فرزندان خانواده‌های مقیم کانادا درصورتی‌که در کشور کانادا متولد شوند، از ابتدای تولد شهروند کانادا محسوب می‌شوند.

 

۵ روش مهم برای دریافت اقامت دائم کانادا

روش‌های متعددی برای مهاجرت و دریافت مجوز اقامت در کانادا وجود دارد، با شناختن گزینه‌های متعدد می‌توان شانس پذیرش و دریافت اقامت را افزایش داد. برای زندگی در کانادا شما نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. برای یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه تهران زبان ثبت نام کنید.

برنامه اکسپرس اینتری

سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری بر اساس رتبه‌بندی و بررسی شرایط متقاضیان عمل می‌کند. برنامه اکسپرس اینتری به مهاجران این امکان را می‌دهد تا مطابق مهارت‌های خود یا شرایط برنامه‌های مهاجرت اقتصادی فدرال، ارزیابی و استخدام شوند. برنامه‌های این سیستم مهاجرتی عبارت‌اند از:

  • برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)
  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP)
  • برنامه تجربه کانادایی (CEC)

مهاجرت تجاری به کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از روش‌های کسب اقامت دائم در کانادا است. مهاجرت تجاری کانادا برای مهاجرانی مناسب است که تجربه سرمایه‌گذاری، تجربه مالکیت، مدیریت مشاغل را دارند. مهاجرت تجاری از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا است.

پنج دسته اصلی برای ویزای تجاری کانادا وجود دارد، افراد باتجربه در این حرفه می‌توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا تحت برنامه‌های مهاجرت تجاری کانادا، برای یکی از پنج دسته‌بندی زیر درخواست دهند:

  • سرمایه‌گذاران
  • کارآفرینان
  • افراد خود اشتغال
  • برنامه تجاری PNP
  • مهاجرت درون شرکتی
  1. ویزای استارتاپ کانادا

بهترین گزینه موجود برای سرمایه‌گذاری در کانادا و مهاجرت به‌عنوان سرمایه‌گذار درخواست ویزای استارتاپ است. نوآوری و ایجاد شغل برای شهروندان کانادا و توانایی رقابت در سطح بین‌المللی از الزامات اساسی دریافت ویزای استارتاپ کانادا است.

  1. ویزای کارآفرینی

کانادا فرصت‌های شغلی متعددی را برای افراد در سراسر جهان ارائه می‌دهد. کارآفرینان موفق با مهاجرت به کانادا به رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کنند، به همین دلیل کانادا با حمایت کارآفرینان آن ها را تشویق به راه‌اندازی کسب‌وکار خود در کانادا می‌کند. افراد با دریافت ویزای کارآفرینی می‌توانند اقامت دائم کشور کانادا را نیز به دست آورند. بهترین روش برای اخذ اقامت کانادا اقدام از طریق یک وکیل مهاجرت به کانادا در تهران است. یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در ایران تی دی پارس است.

  1. برنامه افراد خود اشتغال

ویزایی که تحت برنامه افراد خود اشتغال صادر می‌شود، مناسب افرادی است که کسب‌وکاری را در کانادا راه‌اندازی می‌کنند و یا سهامی را خریداری می‌کنند که تأثیر بسزایی در اقتصاد، فرهنگ یا جامعه هنری کانادا داشته باشد. برنامه افراد خود اشتغال مسیری برای دریافت اقامت دائم در کانادا است.

  1. برنامه تجاری PNP

برنامه تجاری PNP چندین راه سرمایه‌گذاری در کانادا به وجود می‌آورد. برنامه‌های تجاری PNP مناسب افرادی است که تجربه مدیرت کسب‌وکار و یا تمکن مالی مناسب برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود را داشته باشند. استان‌های مختلف کانادا برنامه‌های تجاری مخصوص به خودشان را دارند.

  1. مهاجرت شرکتی

مهاجرت شرکتی مناسب کسانی است که به دنبال توسعه کسب‌وکار خود در کانادا هستند. این دسته از مهاجران کارمندان شرکت‌های بزرگ و کوچک هستند که برای توسعه تجارت خود کارمندان خود را به دیگر کشورهای خارجی می‌فرستند. کارمندان با رعایت موارد قانونی بدون مشکل و با حمایت دولت کانادا می‌توانند در کانادا مستقر شوند.

ویزای اسپانسرشیپ کانادا

ویزای اسپانسرشیپ برای حمایت از خانواده‌ها است. خانواده‌های مقیم در کانادا می‌توانند از طریق برنامه ویزای اسپانسرشیپ دیگر اعضای خانواده خود را برای مهاجرت به کانادا حمایت کنند. مهاجرت از طریق ویزای اسپانسرشیپ آسان‌ترین راه برای دریافت اقامت دائم در کانادا است.

طبق برنامه مهاجرتی حمایت از خانواده، فردی می‌تواند اسپانسر دعوت شود که حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد یا شهروند و مقیم کانادا باشد. فرد اسپانسر می‌تواند افراد واجد شرایط مانند: همسر، فرزند، پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندخوانده یا بستگان با شرایط خاص را به کانادا دعوت کند.

ویزای تجربه کانادایی

کلاس تجربه کانادایی که با نام (CEC) شناخته می‌شود، به کارگران خارجی و دانشجویان بین اللمی که با ویزای موقت در کانادا اقامت دارند کمک می‌کند تا از تجربه زندگی یا تجربه کاری و مالی خود در کانادا برای درخواست اقامت دائم در کانادا استفاده کنند.

برنامه مهاجرت استانی PNP

برنامه استانی PNP برنامه‌ای مناسب کارگران است که مهارت، تحصیلات، تجربه کاری لازم برای کمک به اقتصاد استان یا منطقه خاصی از کانادا را دارند. استان‌های مختلف کانادا برنامه‌های مهاجرتی استانی مخصوص به خود را دارند که مناسب دانشجویان، کارگران ماهر، کارگران نیمه ماهر است.

از دیگر روش‌های دریافت ویزا دائم کانادا

علاوه بر مهم‌ترین روش‌هایی که برای دریافت اقامت دائم در کانادا گفته شد، کانادا انواع ویزای موقت اقامت در کانادا را ارائه می‌دهد که می‌تواند مسیر رسیدن به اقامت دائم کانادا را آسان‌تر کند:

ویزای کاری کانادا

تقاضای ویزای دائم کانادا از طریق مجوز کاری از روش‌های متداولی است که می‌تواند مسیر رسیدن به اقامت دائم را آسان‌تر کند. کانادا با کمبود نیروی کار در کشور روبه‌رو است به نیروی کار متخصص و غیرمتخصص زیادی نیاز دارد. به همین دلیل ورود به کانادا از طریق ویزای کاری تجربه راحت‌تری است.

ویزای تحصیلی کانادا

دانشجویان بین‌المللی در کانادا پس از پایان تحصیل می‌توانند برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. از بهترین روش‌های دریافت اقامت دائم کانادا از طریق مجوز تحصیل درخواست برای برنامه POST Graduate work permit است که پس از آن می‌توان برای اقامت دائم در خواست داد.

ویزای توریستی کانادا

اگرچه احتمال تبدیل ویزای توریستی به دائم بسیار کم است اما استثنائاتی نیز وجود دارد. معمولاً برای رسیدن به اقامت دائم کانادا از طریق ویزای بازدیدکننده، از روش‌های چون پناهندگی و داشتن شریک کانادایی که شهروند کانادا باشد استفاده می‌شود.

 

الزامات و فرایند مهاجرت به کانادا باتوجه‌به روش‌های انتخابی مهاجرت متفاوت است. خوشبختانه کانادا روش‌های متعددی را برای مهاجرت افراد از سراسر جهان در نظر گرفته است تا همه افراد با شرایط مختلف بتوانند برای زندگی در کانادا به‌صورت دائم و موقت درخواست دهند. دریافت اقامت دائم کانادا مسیر آسانی نخواهد بود اما با رعایت الزامات و موارد قانونی شانس پذیرش افزایش خواهد یافت.


برچسب ها

مطالب مشابه