خرید هدیه روز مادر - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

خرید هدیه روز مادر

۱۸ مهر ۱۳۹۹
1,173 views
بدون نظر

خلاصه: روز مادر یکی از مقدس ترین ایام تقویم می باشد به همین منظور در این مقاله چند پیشنهاد جالب برای هدیه روز مادر ارائه گردیده است.

همانطور که می دانید یکی از پسندیده ترین رسوم ایرانی ها  جشن گرفتن و خرید هدیه برای مادران در یک روز خاص از سال است که به روز مادر مشهور است. باتوجه به ارزش بی پایان زحماتی که مادران برای فرزندان خود می کشند باید حداقل کادویی تهیه نمود در خور شخصیت مادران این سرزمین ، به همین دلیل در این مقاله سعی داریم چند پیشنهاد جالب و جدید برای خرید کادو روز مادر  به شما معرفی کنیم.

سعی کنید تا جای امکان از خرید کادو های تکراری و کلیشه ای مانند روسری ، شال و… خودداری کنید. همچنین به این نکته توجه کنید که برای مادرتان هدیه می خرید نه برای آشپزخانه یا منزل بنابر این اگر از ظروف آشپزخانه و وصایل منزل مانند تابلو استفاده نکنید بهتر است.

می توانید یک کادوی منحصر به فرد برای مادرتان طراحی و سفارش دهید. البته در این کار بهتر است از مجموعه ای از هدایا استفاده شود و به یک کادوی سفارشی قناعت نکنید. مـثلا می توانید تعدادی تیشرت سفارش دهید البته برای پوشیدن خودتان در مراسم و روی این تیشرت ها دلنوشته های خودتان را با مزمون تشکر از مادرتان چاپ کنید این کار می تواند در سورپرایز کردن مادران بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین می توانید تیشرت و یا ماگ و …. بصورت چاپی سفارش دهید که هر یک از اعضای خانواده جمله ای محبت آمیز از طرف خودش گفته و مجموعه ی این جملات روی کالای مد نظر شما مثل ماگ در کنار یک دیگر چاپ گردد.

می توانید خلاق باشید و یکی از تصاویر زیبای مادرتان را سفارش نقاشی دهید و آن را قاب کرده و بعنوان هدیه ای کوچک تقدیم نمایید. نقاشی مورد نظر شما برای اینکار می تواند یا شامل عکسی پرتره از مادرتان باشد و یا یک عکس خانوادگی از مادرتان در کنار تمام اعضای خانواده باشد که بستگی به نظر و سلیقه ی شما دارد.

می توانید یک کالای ضروری را که مادرتان بصورت روزمره به آن احتیاج دارد را سفارش دهید تا بصورت اختصاصی با نام و یا عبارتی مرتبط با مادرتان بسازند. بطور مثال می توانید یک کیف از جنس چرم طبیعی با رنگ مورد علاقه ی مادرتان سفارش دهید که نام مادرتان بصورت یراق بر روی آن خود نمایی کند. با توجه به شناختی که از مادرتان دارید در صورت عدم تمایل ایشان برای قرارگیری نامشان بر روی کیف می توانید از جمله یا عبارتی عاشقانه از طرف اعضای خانواده به مادرتان استفاده نمایید تا تبدیل به یک هدیه ی منحصر به فرد و خاص گردد.

برای راحتی کار ما فروشگاه کادو روبوبیکا را به شما معرفی می کنیم که بتوانید به راحتی هدایای چاپی و سفارشی خود را در آن ثبت نمایید، آدرس سایت:

Robubica.com

 


برچسب ها

مطالب مشابه