خرید کتاب از وب‌سایت کتابفروشی کاواک - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

خرید کتاب از وب‌سایت کتابفروشی کاواک

۱۹ مهر ۱۴۰۰
743 views
بدون نظر

وبگاه کاواک مجموعه‌ای از تازه‌ترین و برترین‌های نشر ایران و جهان را برای تمامی گروه‌های سنی از جمله کودکان و نوجوانان فراهم کرده است و قصد دارد با ارائه‌ی کیفیتی مطلوب و در کمترین زمان ممکن فرایند ارسال و تحویل را چه در داخل و چه در خارج از کشور برای شما کتاب‌خوانان عزیز فراهم سازد.

صبح خود را صاحب شوید

کتاب باشگاه پنج صبحی ها کتابی داستانی است با اهداف آموزشی که اهمیت سحرخیزی را به خوانندگان خود می‌آموزد. عضو باشگاه پنج صبحی‌ها شوید، اختیار صبحتان را به دست بگیرید و کیفیت زندگی‌تان را بهبود بخشید. در این کتاب داستان حول دو نفر می‌گردد که یکی هنرمند و دیگری کارآفرین است. هنرمند و کارآفرین در یکی از سخنرانی‌های انگیزشی یکدیگر را ملاقات می‌کنند و به هم دل می‌بازند. خواننده برای یادگیری درباره‌ی تکنیک های سحرخیزی و دیگر خودیاری‌ها به نقاط گوناگون جهان ازجمله هند، ایتالیا، برزیل و آفریقای جنوبی سفر می‌کند.

داستانی مملو از آموزه‌های حکیمانه

رابین شارما در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. کتاب‌های او عموما پیامی عمیق و حکیمانه در خود دارند و سبک وی در نثرنویسی خود به روشی قابل‌فهم، گویای آموزه‌های اوست. خواندن کتابهای رابین شارما مانند این است که داستانی را از زبان یک دوست قدیمی بشنوید.

خرید کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها تنها به ما یاد نمی‌دهد چگونه پنج صبح از خواب بیدار شویم. این کتاب پر از خرد و بصیرتی است که اگر به درستی به کار بسته شود، ما را قادر می‌سازد تا ارباب خود شویم.

رابین شارما با استفاده از داستان‌سرایی، شخصیت‌های داستانی و ماجراجویی کتابش را به اثری مجذوب‌کننده بدل کرده است. جنبه‌های درون هریک از شخصیت‌ها هست که که گویی بازتاب سطوحی عمیق‌تر از وجود خود ماست و اجازه می‌دهد تا تجربیات شخصیت‌ها را در واقعیت خودمان زیست کنیم.
باشگاه پنج صبحی‌ها نثر روانی دارد و آموزه‌های بی‌شمارش برای هر خواننده‌ای با قلب و ذهن باز، قابل‌دسترس است. رابین شارما با آوردن چارچوب‌ها،رهنمود‌ها و جداول گوناگون ما را یاری می‌دهد تا آموزه‌های کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها را در زندگی‌مان به کار بگیریم.

اگر شما هم سال‌هاست که سعی دارید سحرخیز باشید

خیلی از ما شاید سال‌ها تلاش کرده‌ایم تا خود را به بیدار شدن در صبح زود عادت دهیم اما بنا به دلایلی هرگز موفق نشدیم؛ اما با مطالعه‌‌ی این کتاب و به‌کارگیری راهنمایی‌هایش، تضمین می‌کنم که سحرخیزی ناخودآگاه به یکی از عاداتتان تبدیل خواهد شد.

باشگاه پنج صبحی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

باشگاه پنج صبحی‌ها برای آن دسته از افرادی که قصد دارند تجربه‌ی روزانه‌شان را بهبود بخشند، کتاب مناسبی است. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه با هماهنگ‌‌شدن با کهکشان و قوانین حاکم بر جهان، جادوی خود را بیافرینیم.

 


برچسب ها

مطالب مشابه