دستگاه اسکرابر صنعتی در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو چیست ؟ - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

دستگاه اسکرابر صنعتی در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو چیست ؟

۱۷ تیر ۱۴۰۰
978 views
یک نظر

 

اسکرابر صنعتی چیست ؟ یکی از رایج ترین سوالاتی می باشد که توسط علاقه مندان به نظافت صنعتی در فروشگاه صنعتی اینترنتی صنعت جارو مطرح می باشد. اسکرابر یا زمین شوی صنعتی یک دستگاه نظافتی جهت شست و شوی سطوح مختلف در محیط های مختلف می باشد. امروزه با توجه به افزایش جمعیت ، بالطبع وسعت کارخانه جات تولیدی ، محیط های صنعتی ، هتل ها ، مدارس و دانشگاه ها وبیمارستان ها و سایر اماکن خدماتی و تولیدی ، جهت فراهم سازی نیازهای جامعه افزایش پیدا کرده است که نظافت و شست و شوی کف و سطوح مختلف به روش سنتی و توسط نیروی خدمات و با دست امری بسیار زمان بر و مشکل و در بعضی مواقع به دلیل مساحت بالای محیط های صنعتی و کارخانه جات غیر ممکن می باشد. قابل ذکر می باشد که حتی با به کارگرفتن چندین نیروی انسانی جهت شست و شو و نظافت کف زمین، علارغم هزینه بر بودن، نظافت و شست و شو با کیفیتی که توسط دستگاه زمین شوی صنعتی انجام می شود توسط نیروی انسانی صورت نمی پذیرد که فروشگاه اینترنتی صنعت جارو جهت رفاه حال صاحبان کارخانه جات و محیط های وسیع و بزرگ، بهترین نمونه های زمین شوی صنعتی را در یک جا جمع آوری کرده است تا صاحبان مشاغل با تهیه این دستگاه زمین شوی صنعتی که بسیار کارآمد و مفید می باشد به منظورانجام نظافت و شست و شوی کف زمین در کمترین زمان ممکن و بالا بردن راندمان کاری و انجام نظافت سطوح مختلف با بالاترین کیفیت ممکن و تنها با به کارگیری حداقلی نیروی انسانی به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام شود. زمین شوی به طور کلی در دو نوع زمین شوی دستی و زمین شوی خودرویی یا با سرنشین تولید و به بازار عرضه می گردد. هر دو نوع مدل ذکر شده در مدل های برقی و باتری دار ساخته می شوند که بنا به متراژ و شرایط محیط و یک سری عوامل دیگر یکی از این دو نوع زمین شوی را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال در محیط هایی که دارای راهروهای تنگ و باریک می باشند ، بهتر است از زمین شوی دستی استفاده شود.چرا که کاربر تسلط بیشتری روی زمین شوی دارد. هم چنین در فضاهای صنعتی با مساحت بالا بهتر است از زمین شوی باتری دار استفاده شود. فروشگاه اینترنتی صنعت جارو امیدوار می باشد که در پاسخ به این سوال که اسکرابر صنعتی چیست ؟ با توجه به توضیحات داده شده برای شما عزیزان حق مطلب را ادا کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

انواع پولیشر دستی در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو:

 

پولیشر دستی در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو، یک نوع ساینده می باشد که همانند سمباده عمل می کند. این وسیله یک دستگاه صنعتی جهت جلا دادن انواع سطوح از جمله؛ پارکت ، سنگ ، مرمر ، بتن و موزاییک و سایر کف پوش ها می باشد. از دستگاه پولیش دستی در صنایع گوناگون از جمله در کارواش ها ، مکانیکی ها ، صاف کاری نقاشی خودروها و صنایع چوب و سنگ بری و سایر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب پولیش مناسب یکی از مهمترین موارد می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد،  چرا که در صورت استفاده از پولیش نا مناسب نه تنها به نتیجه مطلوب نمی رسید بلکه ممکن است برعکس عمل کند و موجب خراب شدن شی در خال پولیش شود.هم چنین قابل ذکر می باشد بنا به شدت سایش مورد نیاز شماره مناسب پولیش باید انتخاب شود و همچنین شدت فشاری که توسط  دست کاربر بر روی دستگاه پولیش نیز هنگام پولیش زدن باید تنظیم گردد که هر چه فرد با تجربه تر باشد میزان فشار کنترل شده تر می باشد . کاملا واضح است که این میزان فشار دست و مدت زمان پولیش زدن برای رسیدن به آن چیزی که انتظارش را دارید نیاز به سال ها تمرین و کسب تجربه است ، که پس از کسب تجربه لازم به مرور زمان در این کار ماهر شده و در انجام این حرفه بهتر خواهید شد و امری آسان خواهد شد. از جمله مواردی که در کارواش ها از دستگاه  پولیش مورد استفاده قرار می گیرد ، جهت از بین بردن ماتی رنگ خودروها که در گذر زمان در اثر عوامل شیمیایی مختلف با وجود این که رنگ خودرو سالم می باشد اما در اثر مات شدن بی روح شده است و زرد شدگی چراغ خودروها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به هزینه اضافی جهت تعویض چراغ ها و رنگ کردن کامل خودرونمی باشد و با صرفه هزینه ای بسیار ناچیز می توانید موجب جلا دادن و براق کردن چراغ های خودرو و رنگ آن شوید. هم چنین قابل ذکر می باشد که در موارد حساسی که نیاز به پولیش کردن دارند استفاده از دستگاه  پولیشر دستی که توسط کاربر کنترل می شود، توصیه می شود. دستگاه های پولیش نیز مانند سایر ابزار آلات صنعتی در دو نوع برقی و شارژی به بازار عرضه می شوند که با توجه به کارایی خاصی که هر کدام دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع دستگاه های ضد عفونی کننده در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو :

 

دستگاه ضد عفونی کننده در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو، ابزاری بسیار کاربردی می باشد که امروزه با توجه به بحث کرونا و جهت مقابله با این ویروس، برای استفاده در کلیه محیط های پزشکی، غیر پزشکی ، عمومی، اداری ، سازمان ها ، مجتمع های مسکونی و تجاری جهت ضد عفونی کردن دست ها و افراد و وسایل ها و بسیاری موارد دیگر مناسب می باشد. با توجه به تنوع بسیار دستگاه های ضد عفونی کننده در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو که در انواع مدل ها و در اندازه های مختلف و با کارایی های گوناگون وجود دارند از بین بهترین برند های موجود در بازار با بهترین بازده کاری گردآوری شده اند تا موجب رفاه حال کاربران عزیز شده و با توجه به اپیدمی ویروس کرونا و این که شایع ترین راه انتقال این ویروس کشنده که به طور مداوم در حال جهش و تغییر می باشد و راه درمان قطعی برای این ویروس پیدا نشده است و تنها روشی که در حال حاضر می تواند از ابتلا و انتشار این ویروس جلوگیری نماید رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان می باشد که از مهمترین آن ها، ضدعفونی کردن دست ها و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک می باشد. هم چنین تاکید شده است در صورت امکان در منزل بمانید و از ترددهای غیر ضروری تا حد ممکن کاسته شود. مهم ترین هدف فروشگاه اینترنتی صنعت جارو در معرفی دستگاه های ضدعفونی کننده این مسئله می باشد که سعی شده است انواعی از دستگاه های ضدعفونی کننده را در سایت قرار دهد که بدون هیچ گونه تماس فیزیکی در مدل های تمام اتوماتیک و یا با کمترین تماس فیزیکی در مدل های نیمه اتوماتیک با دستگاه ضد عفونی کننده، عمل ضدعفونی کردن انجام شود. جهت ضدعفونی کردن دست ها، دستگاه های گوناگونی از جمله ضدعفونی کننده دست اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در انواع مدل های ایستاده و دیواری و رومیزی وحتی دستگاه ضدعفونی کننده دست که با اشعه یو وی کار می کند تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین از دیگر انواع دستگاه ضدعفونی کننده فروشگاه اینترنتی صنعت جارومی توان  به تونل مه پاش و یا دستگاه مه پاش و ضد عفونی کننده های سطوح و موبایل و کارت بانکی نیز اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب ها

مطالب مشابه

  • سلام پشتیبانی واقعا عالی بود ممنون برای خدمات خوبتون