همراه مکانیک بزرگ‌ترین مرجع تخصصی خدمات خودرو کشور - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

همراه مکانیک بزرگ‌ترین مرجع تخصصی خدمات خودرو کشور

۱۳ مرداد ۱۳۹۹
1,175 views
بدون نظر

کسب و کارهای سرتاسر دنیا و به خصوص استارتاپ‌ها در آخرین ماه سال ۹۸ میزبانِ اتفاق جدیدی تحت عنوان شیوع سریع کرونا بود؛ اما ویروس کرونا نیز نتوانست استارتاپ‌های حرفه ای را از پا بیندازد. خبر سرمایه گذاری حرکت اول زیر مجموعه همراه اول روی همراه مکانیک نیز حاکی از هم‌مسیر شدن این دو شرکت بزرگ برای رشد بخش بزرگی از اکوسیستم استارتاپی ایران است.

ماجرای همراه مکانیک چگونه شروع شد؟

به نقل از مهندس سجاد باقری، مدیرعامل سابق همراه مکانیک: ” ۷ سال پیش در یکی از روزهای فصل بهار، یکی از آشنایان با من تماس گرفت تا در مورد خرید خودرو جدیدش با من صحبت کند. به خاطر عدم اطمینان وی از شرایط پیشنهاد دادم خودرو را کارشناسی کند تا بتواند با شرایط شفاف و مشخص آن را بخرد اما مالک خودرو کمی حساسیت داشت و  اجازه‌ی بردن خودرو برای کارشناسی را نمی‌داد. قرار بر این شد که کارشناس را برای انجام کارشناسی به محل خودرو فروشنده ببریم، راه حل این مشکل، همان نکته ای بود که توانست همراه مکانیک را به بزرگ‌ترین استارتاپ خودرویی کشور با ۲۵۰ نفر پرسنل و فروش سالانه ۱۸۰۰ میلیارد تومان تبدیل کند.”

چطور راهکاری متفاوت تا به امروز مشکل بیش از ۱۰۰هزار نفر را حل کرده است؟

همراه مکانیک، اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده

شرکت همراه مکانیک با ارائه راهکاری جدید برای خرید و فروش خودرو در سال ۱۳۹۲ و با شعار “مطمئن بخرید، آسان بفروشید” شروع به فعالیت کرد. پیش از آن مشکلات بسیاری در معاملات خودرو وجود داشت که از آن جمله می توان به ابهامات فراوان در فرایند خرید و فروش خودرو، حجم بالای خودروهای آسیب‌دیده در بازار، روش‌های مختلف کلاهبرداری، شفاف نبودن هزینه‌ها و اتلاف زمان زیاد در روش‌های سنتی اشاره کرد. تمامی این مسائل باعث شد تا سعی کنیم یک نمایشگاه آنلاین برای فروش خودروهای کارشناسی‌شده ایجاد کنیم؛ نمایشگاهی که در آن خودروهای دست‌دوم به صورت کارشناسی‌شده و با گارانتی ۷ روزه جبران خسارت به فروش می‌رسند. نکته جالب توجه این است که در طرح کارتیک، فروشنده می‌تواند تمام فرآیند فروش خودرو خود را به صورت رایگان به همراه مکانیک بسپارد.

  • بیش از۱۵۰هزار کاربر روزانه در سایت
  • ۵۰۰ هزار نصب فعال اپلیکیشناندروید
  • بیش از ۴۲۰هزار دنبال‌کننده اینستاگرامی

موارد فوق تنها بخشی از دستاوردهای همراه مکانیک در طی سال‌های گذشته بوده است. این شرکت با ۲۵۰ نفر پرسنل توانسته ۱۸ شهر بزرگ را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و در بیش از ۱۵۰هزار خرید و فروش خودرویی مشارکت داشته باشد.

همراه مکانیک چه خدماتی را برای شما خواهد داشت؟

  • کارشناسی خودرو در محل تعیین شده مشتری: کارشناسان همراه مکانیک در زمان مقرر به محل مورد نظر مشتری اعزام می‌شوند و پس از انجام کارشناسی، گزارش کامل کارشناسی خودرو را به او ارائه می‌دهند.
  • ابزار ارزیابی قیمت خودرو با ۳ میلیون نفر کاربر ماهانه: کارشناسان این شرکت با استفاده از گزارش کارشناسی، نرخ روز خودروها و تجربه شرکت در معاملات مختلف، منطقی‌ترین قیمت را برای خودرو مشخص می‌کنند. ضمنا افراد می‌توانند به سادگی در اپلیکیشن همراه مکانیک، قیمت روز ماشین موردنظرشان را ببینند.
  •  خدمت فروش سفارشی خودرو در کوتاهترین زمان ممکن: دارندگان خودرو می‌توانند صفر تا صد فروش خودرو خود را به همراه مکانیک بسپارند. پس از درخواست مشتری، کارشناسان شرکت به محل خودرو اعزام شده و پس از تهیه گزارش کامل و عکاسی از خودرو، آن را در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک و دیگر سایت‌ها آگهی می‌کنند. به تمام تماس‌های خریداران پاسخ می‌دهند و در نهایت کارشناس حقوقی این شرکت خریدار و فروشنده را در تنظیم قولنامه همراهی خواهد کرد تا بتواند تجربه شیرینی از معامله خودرو را برای آن‌ها ایجاد کند.
  • خدمت خرید سفارشی خودرو به ساده ترین شکل ممکن: خریداران بودجه مورد نظر، علاقمندی ها و مشخصات خودرو خود را در فرم ثبت سفارش سایت پر می‌کنند و بقیه مراحل خرید خودرو  را به کارشناسان همراه مکانیک می‌سپارند. کارشناس مربوطه بهترین خودروهای موجود را از نمایشگاه همراه مکانیک پیدا کرده و خریدار می‌تواند خودروی خود را با ضمانت کارشناسی همراه مکانیک و کاملا مطمئن خریداری کند.

همراه مکانیک، بزرگ‌ترین مرجع تخصصی خرید و فروش خودرو


برچسب ها

مطالب مشابه