پنل پیامکی و کاربردهای آن در بازاریابی - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

پنل پیامکی و کاربردهای آن در بازاریابی

۱۴ مهر ۱۳۹۹
892 views
بدون نظر

امروزه هرکسی که یک گوشی تلفن همراه داشته باشد، به پیامک زدن و پیامک نیز دسترسی خواهد داشت. هیچ فرقی ندارد که در کجای این کره خاکی باشید؛ تنها داشتن یک سیم کارت و گوشی + پوشش شبکه تلفن همراه کافی خواهد بود که بتوانید پیامک هایی را دریافت و یا ارسال نمایید. برخی به همین دلیل پیامک را بهترین ابزار در دسترس در موقعیت های سخت و حساس دانسته و بسیاری آن را یکی از مهم ترین امکانات بازاریابی در جهت کسب و کار می دانند.

فرقی نمی کند که شما چه بیزنسی داشته باشید؛ این زمان است که باید در آن صرفه جویی نمایید. مخصوصا استارتاپ ها و یا کسب و کارهای نوپا خیلی به این موضوع اهمیت زیادی می دهند؛ چرا که این کسب و کارها درصدد این هستند که با حداقل هزینه ممکن رشد نمایند.

می توان گفت که استفاده از روش بازاریابی پیامکی در کسب و کارهای نوپا رایج تر بوده و این شرکت ها با استفاده از آن می توانند تعامل به مراتب بهتر و نزدیک تری را با مخاطب خود داشته باشند. هم چنین با توجه به این که این روش به میزان بیشتری مخاطب دسترسی دارد، می توانید تاثیر به مراتب بیشتری در جهت بهبود و ارتقا وضعیت کسب و کار نسبت با سایر روش ها بگذارد.

در این مقاله قصد داریم به بخش کوچکی از کاربردهای پنل اس ام اس در مشاغل مختلف و فوایدی که استفاده از پنل اس ام اس به شما خواهد داد اشاره کنیم.

کاربردهای پنل اس ام اس چیست؟

از آنجا که شما در شیوه بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک به بلک لیست با مشتریان فعلی خود در ارتباط خواهید بود، می توانید در عین تلاش برای جذب مشتریان جدید به جهت وفاداری مشتریان قبلی خود نیز کوشش هایی انجام دهید. با استفاده از سه آیتم زیر می توانید به سهولت به این هدف خود دست یابید:

  • ارسال و دریافت پیامک به منظور انجام امور خدماتی
  • ارسال پیامک‌های انبوه به منظور تبلیغات
  • ارسال و دریافت پیامک به منظور ایجاد ارتباط با مشتریان

جالب است بدانید که هر یک از این سه روش شیوه خاص خود را دارند که باید به صورت درست و اصولی از آنها برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید. مهم‌ترین کاربرد پنل اس ام اس، استفاده در مشاغل مختلف است و در مرحله بعد استفاده به منظور امور تبلیغاتی و خدماتی که بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارند.

ارسال پیامک

اگر می خواهید که با مشترکین تعامل ایجاد نمایید، بایستی در وهله اول از یک خط پیامکی استفاده کنید. اپراتورهای پیامک خیلی متعدد هستند؛ مانند خطوط ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و … . شاید حتی باورتان نشود که به همین سادگی از طریق نرم افزار تحت وب در یک وب سایت خرید پنل اس ام اس می توانید برای ارسال پیامک ها اقدام فرمایید.

گفتنی است که پیامک‌های ارسالی شما می‌توانند به روش‌های مختلفی صورت بگیرند که کار شما را برای ارسال اس ام اس انبوه راحت‌تر خواهد کرد:

  • ارسال پیامک سر رسید
  • ارسال پیامک هدفمند بر اساس مشخصات مخاطبین
  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی
  • ارسال پیامک تکی و گروهی
  • ارسال پیامک زماندار
  • ارسال پیامک از روی نقشه و کد پستی

دریافت پیامک

همان گونه که در گوشی خود امکان دریافت پیامک را دارید، در هنگام استفاده از پنل اس ام اس نیز می‌توانید با خط اختصاصی رایگان که در اختیار شما قرار داده می‌شود از امکان دریافت پیامک برخوردار شوید. این بخش هم به صورتی است که امکانات پیشرفته‌ای برای انجام امور خدماتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

به عنوان مثال دریافت پیامک در موارد زیر بسیار استفاده می گردد:

  • امکان دریافت پیامک شرکت در قرعه کشی
  • امکان دریافت پیامک تاییدیه
  • امکان دریافت پیامک نظرسنجی
  • امکان پاسخ دادن خودکار به پیام‌های دریافتی

امکان اتصال به وب‌سایت و نرم افزار

احتمالا می دانید که پنل پیامکی سامانه پیامکی یک نرم افزار تحت وب بوده که می توانید از طریق وب سایت خود آن را به سادگی مدیریت نمایید. به همین علت است که یک قابلیت بسیار جالب به نام api در کلیه پنل های پیامکی گنجانده شده که به واسطه آن می توانید در سایت و برنامه اختصاصی خود امکان ارسال و دریافت پیامک را اضافه نمایید.

تنها با چند خط کدنویسی می توان کارهایی مثل تایید عضویت کاربران در سایت، تایید هویت کاربران و امکان ثبت نام و ورود از طریق شماره تلفن در سایت و نرم افزار را برای کاربران خود فراهم کرد، برای اطلاعات بیشتر میتونید به وبسایت پیامک آموت به آدرس www.amootsms.com مراجعه کنید.


برچسب ها

مطالب مشابه