کرم پودر خوب چی بخرم؟ - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

کرم پودر خوب چی بخرم؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۹
842 views
بدون نظر

استفاده از کرم پودر می‌تواند پوستی صاف، یکدست و بدون لک و جای جوش را برای شما به ارمغان آورد که انتخاب کرم پودر مناسب اهمیت زیادی دارد چرا که انتخاب نادرست کرم پودر ضمن آسیب رساندن به بافت پوست می‌تواند نتیجه معکوس در زیبایی چهره داشته باشد. در ادامه به معرفی معیار مهم انتخاب کرم پودر و کرم پودرهای مناسب برای پوست‌های مختلف خواهیم پرداخت.

 

معیار انتخاب کرم پودر مناسب چیست؟

برای انتخاب کرم پودر مناسب، معیارهای مهمی را باید در نظر بگیریم که تاثیر زیادی در زیبایی و سلامت پوست دارد. قطعا هر چقدر پوست حساس‌تری داشته باشید باید زمان و دقت بیش‌تری برای انتخاب کرم پودر مناسب صرف کنید. یکی از معیارهای انتخاب کرم پودر نوع پوست شماست، اگر شما پوست چربی دارید باید از کرم پودری استفاده کنید که فاقد چربی است و برعکس کرم پودری که چرب است برای پوست‌های خشک مناسب است.

کرم پودرهای مناسب برای انواع پوست:

در ادامه متن به معرفی کامل این محصولات خواهیم پرداخت.

 

کرم پودر پمپی هدی بیوتی

اگر می خواهید پوستی صاف و در عین حال شفاف و زیبا داشته باشید، پیشنهاد ما به شما کرم پودر Hudabeauty است که عیوب و نواقص پوستی را به خوبی پوشش می‌دهد. همچنین این کرم پودر ماندگاری ۸ ساعته داشته و پوست را صاف و یکدست می‌کند. همچنین از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به رنگ مات آن اشاره کرد که از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و فاقد چربی اضافی می‌باشد.

 

کرم پودر دوسه کانسیلردار

کرم پودر دوسه کانسیلردار دارای بافتی نرم و سبک بوده که به راحتی روی پوست می‌نشیند و جذب پوست می‌شود. کرم پودر دوسه پوستی صاف و یکدستی را برای شما به ار مغان می‌آورد چرا که رد جوش، لک یا سیاهی دور چشم را به خوبی پوشش می‌دهد. از مهم می‌توان به spf 22 در کرم پودر اشاره کرد که از پوست صورت در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند و به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کرم پودر بی بیوتی bee Beauty

از کرم پودر بی بیوتی bee Beauty می‌توان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کرم پودرها نام برد. کرم پودر بی بیوتی حاوی عصاره عسل بوده که موجب جوانسازی و شادابی پوست شده و با ویتامین موجود در کرم پودر به بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده پوست کمک کرده و لطافت و نرمی را به پوست باز می‌گرداند. کرم پودر بی بیوتی دارای ماندگاری ۱۲ ساعته بوده و با بافتی سبک برای استفاده روزانه مناسب است. کاور و پوشش دهی بالای این کرم موجب پوشش کامل لک، جای جوش و نواقص سطحی پوست خواهد شد. کرم پودر هانی بی یکی از باکیفیت‌ترین کرم پودرهای موجود در بازار بوده که به دلیل جوانسازی پوست محبوبیت بسیاری در بین خریداران لوازم آرایش پیدا کرده است. سایر مشخصات کرم پودر هانی بی به شرح زیر می‌باشد:

  • ضد پیری پوست و ضد التهاب
  • ماندگاری تا ۱۲ ساعت
  • پوشش بسیار بالا جهت پوشاندن لک ها و ناهمواریهای پوست
  • پوشش سبک و طبیعی جهت آرایش روزانه
  • ضد آکنه و جوش
  • مقاوم در برابر تعریق صورت
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین E
  • فاقد چربی و پارابن

قیمت کرم پودر

همانطور که می‌دانید قیمت محصولات آرایشی از یک برند نسبت به برندی دیگر متفاوت است و شما می‌توانید نسبت به هزینه موردنظر خود انواع محصولات آرایشی باکیفیت را خریداری و استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت محصولات آرایش چشم به تگ قیمت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی پیراکده مراجعه نمایید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت محصولات با فروشگاه اینترنتی پیراکده تماس حاصل فرمایید.

 

فروشگاه معتبر لوازم آرایشی

اگر برای خرید محصولات آرایشی با کیفیت و انتخاب فروشگاه معتبر لوازم آرایشی سر در گم هستید، فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و باکیفیت ارائه داده تا کمک‌رسان شما برای داشتن پوست و مو سالم باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده را مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را تهیه و خریداری نمایید.


برچسب ها

مطالب مشابه