جاذبه های گردشگری باکو در کشور آذربایجان آتشفشان گل را از دست ندهید - دانلود آهنگ جدید: اسپاتیفای موزیک

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

جاذبه های گردشگری باکو در کشور آذربایجان آتشفشان گل را از دست ندهید

۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
1,512 views
بدون نظر

باکو شهری بسیار زیبا و دیدنی کشورآذربایجان است که پر شده است از مناطق جذاب و دیدنی که امکان دارد تعدادی  از این جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی همچنان برای  تعداد بسیار زیادی از کسانی که اهل گشت و گذار هستند و توریست ها و همچنین گردشگران شناخته شده نباشد.  درمنطقه های مختلف  گوشه و کنار های شهر زیبای باکو را با دقت زیر و رو کنید می توانید این مناطق و جاه های دیدنی را مشاهده کنیپد که همه ی این مناطق تاریخی پر فراز و نشیب و پر از خاطره در پس خود دارند و ممکن است موردی پیدا می‌ کنید که شما را شگفت ‌زده و قطعا متحیر خواهد کرد. قبل از سفر مناطق دیدنی و جذاب این شهر یعنی باکو را بهتر است که از قبل آشنایی مختصری با آنها پیدا کنید و بعد از آن‌ ها دیدن کنید.

تور باکو را می توانید همین حالا ببینید . پایتخت جمهوری آذربایجان در امتداد کرانه غربی دریای خزر که بزرگترین دریاچه ی دنیا می باشد دانست که این شهر بسیار زیبا مجموعه ای از یک شهر قدیمی که مریوط به قرون وسطی با قلعه ‌های اروپایی که متعلق به قرن نوزدهم بعد از میلاد مسیح می باشد در میان  شهری بسیار مدرن و امروزی قرار گرفته  است. این شهر یعنی باکو که به تدریج در میان تمامی کسانی که به گشت و گذار اهمیت می دهند و آن را در میان برنامه های زندگی خود قرار داده اند شناخته شده است و بخشی از مقصدی فوق ‌العاده برای انتخاب به عنوان یکی از مکان هایی که قبل از مردن باید حتما از آنها دیدن کرد می باشد.

به گزارش سفر باتو در این شهر بسیار زیبا شما می توانید از ساختمان های تاریخی گرفته دیدن کنید تا وعده های بسیار خوشمزه و لذیذ که همه ی آنها به عنوان غذا های محلی در میان مردمان این منطقه شناخته می شود نیز نوشه جان کنید. در این مطلب سعی شده است تا جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر بسیار زیبا یعنی باکو را به شما معرفی کنیم که در طی سفر های خود به باکو به طور حتم از آنها دیدن کنید و از زیبایی های بی نهایت این شهر رویایی نهایت استفاده را ببرید. اگر تمایل دارید برای یک بار هم که شده به جمهوری آذربایجان و پایتخت شگفت‌ انگیز این کشور رویایی سفری خاطره انگیز را داشته باشید تا زیبایی های آنها را تجربه کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری این کشور بسیار زیبا و شهر باستانی و قدیمی باکو بیشتر آشنا شوید. قیمت تور لحظه آخری ما را از دست ندهید .

قدم زدن در پترو گلیف های و آتشفشان گل

در راه سفر به پتروگلیف‌ هایی را که از زمان های پیش ‌از آنکه کسی باشد تاریخ را مدون کند آتش ‌فشان ‌هایی که از آنها گل فواره می شده است و همچنین طرح گرافیتی‌ هایی که متعلق به رومی های باستان می شده است و همچنین میدان ‌های نفتی جیمز باند و مسجد بی ‌بی هیبت از جاذبه های بسیار جذاب راهی برای سفر به پترو گلیف های باستانی می باشد. شما می توانید ازروش هماهنگی با هتل یا مرکز محل یا جایی که برای اقامت آنرا انتخاب کرده ایدبا استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی و یا ماشین کرایه ای به سمت این مکان زیبا حرکت کنید.

این جاذبه در مکانی دنج و آرام قرار دارد و دیدن کردن از حباب ‌های گلی که از سطح زمین بیرون می‌آیند در نوعخود بسیار جالب و زیبا می باشد و ممکن است برای شما نیز دیدن کردن از این جاذبه ی طبیعی بیش از پیش جالب باشد. برای پیاده ‌روی در این منطقه کفش مناسب باید به همراه داشته باشید زیرا مسیر این آتش‌ فشان ‌ها چندان هموار نبوده و ممکن است بسیاری از ماشین های کرایه ای شما را در نیمه های راه رها کنند و ادامه ‌ی مسیر را با شما همراهی نکنند و مجبور باشید بخش های پایانی این راه جذاب را اندکی پیاده بروید. البته با اتوبوس هم امکان تردد به سمت این مرکز تاریخی نیز وجود دارد و می توانید در ادامه آفر تور هند را مشاهد کنید . با این وسیله ی نقلیه عمومی نیز این مسیر زیبا را بپیمایید اما اگر قصد آنرا دارید که تمامی جاذبه ‌های زیبا و دیدنی این مسیر را از نزدیک تماشا کنید باید یک روز کامل برای آن وقت بگذارید. لازم به ذکر است که برای بازدید از آتش ‌فشان ‌های گلی باید یک مسیر اضافی چند کیلومتری را نیز طی کنید که خود همین موضوع خالی از لطف نخواهد بود بنابراین بهتر است با ماشین های کرایه ای و یا با تاکسی این راه زیبای تاریخی و جذاب را طی کنید. شاید بتوان گفت جالب‌ ترین جاذبه ‌ای که در این محل به چشمان شما خواهد خورد آتش ‌فشان ‌هایی باشد که از آنها به جای کواد مذاب گل هایی بسیاری به بیرون پرتاب می شود.


برچسب ها

مطالب مشابه